De klantenservice van Fedex

Ben je op zoek naar een goed bedrijf om een pakketje mee te versturen? Of heeft het bedrijf waar jij een bestelling hebt geplaatst gekozen om deze met Fedex naar je toe te sturen? Dan is het wel zo handig als je de gegevens van de klantenservice van Fedex kunt vinden, zodat je eventueel contact met ze op kan nemen. Natuurlijk kun je de contactgegevens ook op de website van Fedex vinden, maar wij hebben een veel betere manier om de informatie die jij nodig hebt via de klantenservice van Fedex te verkrijgen.

  • Tarieven opvragen
  • Traceer een zending
  • Boek een ophaling

Wanneer je kiest voor het bellen van de klantenservice van Fedex, dan krijg je eerst een keuzemenu te horen voordat je uiteindelijk een medewerker te spreken krijgt. Dit is natuurlijk positief, want zo krijg je iedere keer weer een medewerker aan de lijn die verstand van zaken heeft. Toch kan het best wel vervelend zijn om het hele keuzemenu af te moeten luisteren. En dat is waar wij dus een goede tip voor hebben! Op de website van De Klantenservice hebben ze deze informatie namelijk helemaal voor je uitgewerkt. Je kunt hier eenvoudig zoeken op bedrijfsnaam en vervolgens krijg je alle informatie over dat bedrijf te zien. Van de verschillende manieren waarop je contact kunt opnemen met bijvoorbeeld de klantenservice van Fedex tot het uitgewerkte keuzemenu. Noteer de getallen die jij moet intoetsen (of onthoud ze) en toets ze in zodra het keuzemenu van de klantenservice van Fedex begint.

Jouw vragen beantwoord door de klantenservice van Fedex

Als je een pakketje wilt versturen, dan is het een zeer verstandige optie om voor Fedex te kiezen. Dit bedrijf is zeer betrouwbaar en ze zullen er altijd voor zorgen dat het pakketje traceerbaar is als je dat wilt. Er zijn uiteraard verschillende tarieven waar je rekening mee moet houden. Je kunt deze vinden op de website, maar ook kun je deze opvragen bij de klantenservice van Fedex. Het is soms makkelijker om het op deze manier te doen, omdat de medewerker die je aan de lijn hebt je ook meer informatie kan geven. Wat zijn bijvoorbeeld de voordelen voor de hogere tarieven? Is het inderdaad de moeite waard om meer geld te betalen om het pakketje te laten verzenden. De medewerker van de klantenservice van Fedex kan het je allemaal haarfijn uitleggen. Hetzelfde geldt voor het traceren van een zending. Het klopt inderdaad dat je dit zeer eenvoudig via de website kunt doen, maar soms is het gewoon fijn om dit via de klantenservice van Fedex te weten te komen. Misschien is het voor jou wel niet helemaal duidelijk wat er nu op de website staat. De medewerker aan de andere kant van de lijn kan je meer opheldering geven.

Boek je ophaling

Het is misschien nog wel het leukst als iemand anders jouw een pakketje stuurt met Fedex. Zo kiezen steeds meer bedrijven ervoor om hun online orders door Fedex te laten bezorgen. Het is gemakkelijk en ook nog eens zeer betrouwbaar. Waar andere postbedrijven pakketjes kwijt raken als je ze niet traceert, hoef je daar bij Fedex niet bang voor te zijn. De kans is dus zeker aanwezig dat als je online een bestelling plaatst, deze met Fedex verstuurd wordt. Maar wat gebeurt er als je niet thuis bent wanneer ze het pakketje afleveren? Uiteindelijk krijg je dan de optie om een ophaling te boeken. Je belt de klantenservice van Fedex en de medewerker zal de verschillende mogelijkheden met je doorlopen. Dat is nog eens een goede service.

Deel Dit Bericht...Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest